Портрет перший: "Бібліотечний менеджер"

Щоб інформаційно-бібліогрфічне середовище стало/Files/images/images.jpeg фактором виховання, воно має бути чітко організоване. Тому, найперше, ми виконуємо менеджерські функції.

Засобами самореалізації менеджерської функції:

  1. Збереження фонду шкільної бібліотеки.
  2. Залучення спонсорської допомоги для поповнення фонду.
  3. Організаційне забезпечення акції "Подаруй книгу бібліотеці"
  4. Каталогізація фонду
  5. Розробка методичного забезпечення читачів бібліотеки (рекомендовані списки для читання, бюлетні)
  6. Створення комфортних умов для читачів у приміщенні бібліотеки через залучення допомоги бітьків, випускників.

Портрет другий: "Учитель"

Бібліотека нашої школи - одна із навчально-виховних ланок. Інноваційний підхід до організації навчально-освітньої роботи це є наша активна участь в цьому процесі (а не бібліотека - місце для зберігання і видачі книг).

Засобами самореалізації є:

  1. Організація бібліотечного консультпункту "На допомогу читачу".
  2. Створено картотеку: "На допомогу навчально-виховному процесу", "Наш рідний край", "У світі цікавого", "Учись вчитись".
  3. Створено інформаційно-методичний банк "На допомогу вчителю".
  4. Працює бібліотечна камерна студія "Обдарована дитина".
  5. Бібілотечні уроки (тематичні, інтегровані).

В цій роботі наші повноваження наближаються до вчительських: пояснення, консультування, співбесіди з читачами-учнями, вчителями, батьками, бібліографічні диктанти, робота з випускниками, які навчаються в вузах столиці.

Портрет третій: "Вихователь"

/Files/images/izdanija association.jpgПрацюючи самореалізуємось через всі виховні заходи, на які запрошують нас класні керівники, адміністрація школи, піклувальна рада школи, з великим задоволенням розробляємо сценарії виховних заходів для власної роботи, на допомогу молодим вчителям. Технологія виховного впливу на юного і дорослого читача нашої школи не обмежується лише формуванням інформаційної культури. Робота бібліотеки охоплює широке коло виховних проблем: розумове, моральне, естетичне, громадянське виховання.

Портрет четвертий: "Психолог"

Ми, безумовно, не лише почуваємося психологами. Ми ними є. Адже психологізація бібліотечної справи є одним із важливих принципів діяльності. Стосунки з наймолодшими читачами, формування інтересу до читання підлітків, реалізація інформаційних запитів старшокласників, дослідницька, пошукова робота - все це вимагає не лише розуміння психологічних, вікових особливостей читачів, а й створення відповідного психологічного клімату.

Засоби самореалізації:

  1. Консультпункт.
  2. Бесіди з читачами.
  3. Анкетування.
  4. Опитування читачів.
  5. Позитивна аура: доброзичлива інтонація спілкування, озеленення бібліотеки, живописні полотна, дитячі поробки.

Портрет п'ятий: "Людина"

Ніщо так не виховує людину як приклад іншої людини. Наше життєве кредо - це життя з книгою. Це непрофесійна самоціль. Це спосіб життя, який має виховний вплив на всіх, з ким ми спілкуємось.

Засоби самореалізації:/Files/images/1138.jpg

  1. Пропагування новинок літератури серед колег і учнів.
  2. Партнерські контакти з колегами, батьками, громадськістю.
  3. Участь в роботі методичної ради школи.
  4. Допомога учням у написанні дослідницьких та пошукових робіт. Участь у громадському житті.
  5. Творчість: складання сценаріїв шкільних свят.
    Хобі: збирання книг для домашньої бібліотеки.
Кiлькiсть переглядiв: 348

Коментарi