Щоб інформаційно-бібліогрфічне середовище стало фактором виховання, воно має бути чітко організоване. Тому, найперше, ми виконуємо менеджерські функції.
Засобами самореалізації менеджерської функції:
Бібліотека нашої школи - одна із навчально-виховних ланок. Інноваційний підхід до організації навчально-освітньої роботи це є наша активна участь в цьому процесі (а не бібліотека - місце для зберігання і видачі книг).
Засобами самореалізації є:
В цій роботі наші повноваження наближаються до вчительських: пояснення, консультування, співбесіди з читачами-учнями, вчителями, батьками, бібліографічні диктанти, робота з випускниками, які навчаються в вузах столиці.
Працюючи самореалізуємось через всі виховні заходи, на які запрошують нас класні керівники, адміністрація школи, піклувальна рада школи, з великим задоволенням розробляємо сценарії виховних заходів для власної роботи, на допомогу молодим вчителям. Технологія виховного впливу на юного і дорослого читача нашої школи не обмежується лише формуванням інформаційної культури. Робота бібліотеки охоплює широке коло виховних проблем: розумове, моральне, естетичне, громадянське виховання.
Ми, безумовно, не лише почуваємося психологами. Ми ними є. Адже психологізація бібліотечної справи є одним із важливих принципів діяльності. Стосунки з наймолодшими читачами, формування інтересу до читання підлітків, реалізація інформаційних запитів старшокласників, дослідницька, пошукова робота - все це вимагає не лише розуміння психологічних, вікових особливостей читачів, а й створення відповідного психологічного клімату.
Засоби самореалізації:
Ніщо так не виховує людину як приклад іншої людини. Наше життєве кредо - це життя з книгою. Це непрофесійна самоціль. Це спосіб життя, який має виховний вплив на всіх, з ким ми спілкуємось.
Засоби самореалізації: